Håper på noen timers søvn i natt, helst en hel natts søvn hadde vært veldig godt.

 

 

 

Denne natten har jeg en drøm om å få sove en hel natt, for to netter etter hverandre uten søvn går jo utover det mentale. Det å gå uten søvn over tid tar jo knekken på meg både fysisk og mentalt, jeg vil ikke gå i den onde sirkelen en gang til har jo vært der før. Da ble jeg etter ett år med dårlig søvn så ble jeg syk psykisk og ble lagt inn på dps i 18 uker for å komme meg litt inn på rett spor igjen, det tok tid å komme ut av den psykosen og alt den fører med seg og vil ikke dit igjen.

 

 

 

Så nå har jeg snart tenkt å finne senga og håper så inderlig at drømmen min går i oppfyllelse, så nå skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene å se om jeg faller inn i drømme verdenen så jeg får en hel natt med søvn. Det må jeg nå få gjort nå for nå er jeg så trøtt og sliten så øynene mine glir igjen slik at det tar så lang tid å skrive ferdig dette innlegget.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg