Håper på en kjempefin å stille lørdagskveld.

 

 

 

Det er vel for mye forlangt fra min side men håper den blir roligere enn i går kveld, ja da var det slikt leven at faktisk sykehuset ringte politiet for å få dem til å roe ned festfolket og bryte opp den festen og det gjorde de. Men tenk at de bråkte så fælt at dem måtte ringe derfra, det ligger sånn ca 100 til 150 meter unna men slik var det så det håper jeg vi unngår i dag/kveld også.

 

Det er jo noen som har begynt nå men får håpe det roer seg snart, ellers så kommer de en tur i kveld også politiet med andre ord. Jeg kommer ikke til å ringe dem jeg sender bare en klage til styret jeg hvis de skal holde på slik, for de ødelegger jo nattesøvnen til alle og enhver her i gården.

 

 

Jeg skal ha fest for meg selv i dag haha, det blir makaroni og kjøttdeig og cola til skal vi danse. Jeg skal ikke bråke noe for det er jeg for gammel til, husker jo selv fra jeg var ung at fest og moro var toppers men å bråke var ikke for meg så jeg var stort sett på byen og så gikk jeg hjem og la meg når det stengte.  Så det var ikke mye hjemmefester på meg som det er nå til dags, for vi var ikke mye alene fester her i gården slik som det er nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper kvelden blir rolig for deg. Ja, det er ille med de festene og bråkete musikk. Var en i Tromsø som spilte høyt musikk, politiet var flere ganger. Hån gav seg ikke. Nå må han selge leiligheten og flytte derifra fordi styret orket ikke mer. Mannen var visst i 50 årene. Ikke bare de unge, men også de som er noe eldre. Vært i byen i kveld hos eldste datter. Nettopp kommet hjem, og skal se Skal vi danse for det ligger i arkivet på tv. Klem til deg fra meg.

      1. Den i går her var jo ikke den personen som eier leiligheten som hadde fest en gang, kan jo være at han har lånt bort eller leiet bort i noen uker. Men det var i alle fall fest der og det var bare ungdom, er jo ikke bare dem som kan feste og bråke det veit jeg godt. Høres fortsatt ut som det blir en rolig og fin kveld.

        Ja nå skal jeg snart se hvem som må i duell og ut av dansen, syntes det er litt rart når Anikken måtte trekke seg at det blir noen som må ut da burde de tatt inn en før denne kvelden hvis en skal ut i kveld.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg