Håper morgendagen blir bedre enn den har vært i dag, men først er det natti natta på meg.

 

 

 

 

Får håpe at morgendagen blir bedre enn i dag når det gjelder smertene, det er ikke noe en kan få bestilt en smertefri dag men det er jo vert forsøket å bestille det  men det skjer aldri.

 

Nå er det sen kveld så da er det på tide å snart finne senga, å da håper jeg på å få seg en hel natt med søvn det er jo også for meg veldig dumt å bestille. Men det er en ting man kan få gjort noe med nemlig, kan jo ta en sovetablett så får man jo sove men jeg ønsker å få sove en hel natt uten kjemiske hjelpemidler for det er ikke sundt i lengden. Har ikke tatt noe på noen måneder nå bare smertelindringen min på kvelden og det er ikke noe sterke saker, jeg får jo bare paracet så det er ikke noe sterke saker.

 

Nei nå er det vel på tide å avslutte dette innlegget, og si god natt til dere alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg