Håper jeg ikke har vært savnet for mye i dag.

 

 

 

Jeg gikk ut i går kveld å fant meg ett sted jeg kunne henge opp hengekøya mi og la meg der til å sove i åsen, det var sykt deilig gud som jeg sov i natt og langt på dag i dag. Det frister til gjentagelse så det blir nok flere slike turer, å så var jeg helt uten nett for jeg hadde ikke penger på kortet på telefonen.

 

I dag/kveld blir det å legge seg inne i senga selv om det er for varmt enda, men det er jo bare å vente er ikke det granne trøtt enda så det går helt fint det.

 

Er jo greit det når det snekres og bråkes i leiligheten under, men det er vel noe en må tåle selv om det ikke skal snekres etter klokken 22.00 står det i husreglene her men det er det ikke alle som kan lese eller forstå sånn er det bare. Så det er bare å tie og tåle men det er ikke mange gangene jeg gidder det.

 

Nå sitter jeg å ser på fotball.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen fine du. Tenker at du sov ute i hengekøya og hadde det topp. Mange som gjør det samme. Gikk bra hos kirurgen og mandag skal jeg til eksperten. Blir prat denne gangen om hva som skjer, og hvordan de skal fikse problemet. Tannen med infeksjonen blir trekt. Selv om den blir bedre med medisinen, så vil infeksjonen alltid komme tilbake. Får prisoverslag og refusjon er trukket i fra p.g.a. sykdommen. I slutten av juni blir det ordning og dyrt blir det uansett hvor slunken lommebok man har. Skulle ønske at vi hadde samme ordning som når vi går til legen og betaler en egenandel.
      Er lørdag i dag og skal i selskap til 2 åringen, og etterpå ut i vogna og kommer hjem i morgen kveld. Ha en nydelig dag. Klem til deg fra meg.

      1. Det var kjempegodt så det skal gjentas om ikke så lenge, elsker det rett og slett tenk å gå i ett med naturen på den måten er helt herlig.

        Det var bra at det gikk fint hos kirurgen, godt at det blir orden på den tanna eller rettere sakt at den blir fjernet dyrt som bare det å måtte ordne tennene. Skulle ha vært slik som det er når du går til legen med en egenandel bare.

        Får kose deg i 2 årslag hos vesla, og kos dere i vogna til i morgen kveld det er godt med litt forandring i hverdagen håper dere har fint vær.

        Jeg skal kose meg jeg er jo sol og sommer her.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg