Håper jeg har nok mat i tre uker.

 

 

 

Jeg har nå handlet for tre uke når det gjelder mat, det ble 800 kroner for jeg skal ikke handle noen ting til meg selv på tre uker da blir penger spart. Jeg går å handler for venninnen min og bare til henne, jeg har alt jeg trenger håper jeg har jeg ikke det så får det være sånn er det og skal det bli. For jeg skal ikke belaste våre flinke butikkmedarbeidere på den butikken jeg pleier å handle for de har vel nok å gjøre, med å fylle opp i hyllene å vaske rundt overalt så sånn blir det jeg har bestemt meg å da har jeg bestemt meg.

 

Har en sønn som bor i fosterhjem som skal konfirmeres i år når det enn blir, Så jeg må jo spare så jeg kan gi han en gave skal gi ham penger å jeg veit ikke hva som er normalt å gi så jeg får bare henge i å spare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg