Håper ikke jeg har gjort noe som gjør at noen føler seg mobbet.

 

 

 

Jeg håper ikke jeg har skrevet noe som gjør at noen føler seg mobbet for da må jeg si unnskyld til dem, for hvis mitt liv og mine tanker har gjort det så er det deres problem og ikke mitt.

 

For det at jeg lever som jeg gjør er det jeg skriver om, som tomflaske samling og skriving av handleliste eller tur gåing kan støte noen eller mobbe noen forstår ikke jeg. Ha ha den eneste jeg mobber eller støter er vel meg selv og ingen andre, og heller ikke utleverer jeg ikke andre enn meg selv på min blogg så jeg tror jeg kan fortsette som jeg pleier på bloggen min.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Håper ikke det for mitt liv er som det er, og ønsker de virkelig det så er det deres problem.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det har du vel aldri gjort😀Fortsett dine innlegg med god samvittighet🥰Ha en riktig god helg😊

      1. Det var det jeg også trodde at jeg aldri hadde gjort. Takk for en fin kommentar Tom, og takk for mange gode innlegg fra deg som jeg har lest dem alle er dårlig til å legge igjen spor som en kommentar skal bli bedre til det.

        Helgen blir nok fin den, ønsker deg det samme.
        Fortsatt god ferie ønskes deg og dine.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Du har da aldri mobbet noen her inne. Du skriver om din hverdag og mye annet. Mange fine oppskrifter inne hos Tom, og noen har man prøvd å lage. Jeg har sett film i kveld og tar snart med meg ei bok å tusler i seng. God natt og sov godt. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å mobbe noen for jeg veit hvor vondt det er.

        Jeg skriver som oftest om min hverdag og litt annet, liker best å fremsnakke enn å baksnakke.

        Ja han har veldig mange gode oppskrifter, jeg har også prøvd å lage mange av dem og de er gode også.

        Har sett på film jeg også, nå skal jeg finne senga her i gården.

        Ønsker deg en riktig god natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg bare måtte tulle litt, men det er jo de som faktisk blir krenket av det jeg skriver. Litt humor er jo moro i en litt kjedelig og grå hverdag.

        Sender deg ett hint neste gang jeg skal til Drammen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld og en godnatt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg