Håper bare nå at alt går bra nå som folk får dra på hytta og barna i barnehagen.

 

 

 

 

Grunnen til at jeg håper det går bra med fritidsreiser til hyttene og at barna kan komme seg i barnehagen igjen slik at andre ikke lov ting kan lettes på, sånn at vi som trenger psykisk hjelp for det er det dårlig med og ensomheten blir større og større å det er snart vanskelig å komme seg ut på tur man har jo ikke lov til noenting. Så hvordan skal si det jeg har tenkt til nå uten at noen blir svart i øynene, men i dag har det blitt registrert til nå 17 dødsfall og det er 15 flere enn i går så kontroll og kontroll fru Blom.

 

Lurer på hvor mange andre dødsfall vi har som selvmord og slikt for det kan det fort bli nå som folk ikke får hjelp psykisk, jeg gråter meg mang en gang i søvn jeg for ingen vil jo ha noe med meg å gjøre ingen i familien gidder å løfte opp telefonen å spørre hvordan jeg har det. Men de får ikke meg til å ringe dem heller for hvorfor skal det bare være meg, å det er veldig sårt å ha det sånn bestandig for da føler man at man ikke har noen verdi i det hele tatt og det er utrolig vondt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg