Hadde virkelig en nydelig dag.

 

 

 

Det ble virkelig en nydelig dag med guttene, de fisket og koste seg en god stund og så spiste vi middag som vi grillet på grillen som var der vi satte oss ned. Det ble ingen fisk på gutta men vi spiste fiskeburger og koste oss, så skulle de fiske litt igjen men da var minsten uheldig stange hans knakk og han ble veldig lei seg. Men det skulle bli ny stang skjønte jeg, men det var jo trist for han at den knakk for det var hans første voksen stang.

 

Han eldste hadde med seg to stenger så lillebror fikk låne den ene, da ble det mer fisking på dem begge to fram til vi skulle gå tilbake til bilene og reise hver til vårt igjen.

 

For meg er det faktisk det som er vanskelig hver eneste gang, da er det bare å se fram til neste som blir det siste samværet dette året og det er den 26.11.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

8 kommentarer
    1. Selv om det er tungt, så må du se det positive i at du har hatt en flott dag.
      Jeg prøver, selv om livet er for kjipt innimellom, å finne noe positivt.
      Min gamle bestemor brukte bestandig å si: Vi skal ikke klage, det finnes alltid dem som har det værre 🙂
      Og det er det faktisk (litt) sannhet i. Skjønner jo, at det er trasig, at du ser ungene dine så sjelden. Men da er det ekstra viktig, at du koser deg max, når du treffer dem.
      Jeg tror guttene også koser seg, når de ser at mamma har det bra <3
      Ha en fin kveld……… lag deg en kopp med drikke, krøll deg sammen i en stol, og les litt.
      Lesing er "tankeflukt" nr 1 her i huset 🙂
      Klem herfra.

      1. Jeg skal ta med meg at jeg hadde en utrolig fin dag og jeg koste meg mer en max, nå skal jeg lage meg en varm kopp kaffe og se på tv jeg. Lesing kommer senere i kveld. Ja jeg pleier også å si jeg skal ikke klage for det finnes andre som har det mye verre, og så gleder jeg meg til neste gang vi treffes.

        Klem fra meg til deg.

    2. Åh så bra at dagen har vært fin.
      Høres ut som du og guttene har hatt en fin dag i lag.
      Viktig å gjøre det beste ut av det når situasjonen er slik.
      Du får ha en fin kveld/natt.
      Klem fra mæ

      1. Ja vi hadde en kjempefin dag med mye fisking.

        Ja en må gjøre det jeg pleier det.

        Ønsker deg også en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så godt å lese at dere hadde en fin dag! Man skal samle på slike lykkestunder, og ta dem frem og glede seg over dem når dagene er grå.
      Ønsker deg en god natt. Klem til deg.

      1. Ja vi hadde en kjempe fin dag. Ja men jeg har noen ganger ingenting hjelpe alt er bare helt svart, men kanskje jeg bare får det til grått når jeg tar fram de fine stundene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. Godt å høre at du hadde en fin dag. Håper gleden over det er større enn at det er lenge til neste gang du ser dem. Liten trøst, men jeg ser også mine sjelden, pga. avstanden. Og nå pga korona blir det jo enda sjeldnere enn før dessverre. Uten sammenligning for øvrig 🙂 Ønsker deg en god mandag Aud. 🙂

      1. Ja jeg tar fram alle de fine bildene og ser tilbake, men noen ganger kan det være vanskelig og se lyst på det men det går på en måte.

        Ja denne coronaen gjør det vanskelig å treffes for dem som har lange avstander, får håpe du får treffe dine også snart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg