Hadde tenkt å legge meg nå, er jo ikke råd å gjøre det enda.

 

 

 

 

Ja sånn er det bare at det er så varmt at en blir jo liggende å svømme i senga for du svetter så det renner, er jo fortsatt 22 varme grader ute og forsatt over 28 varme grader inne så det er faktisk ikke råd for det er så varmt.

 

Blir ikke så lenge til jeg kryper under ett dynetrekk og prøver uansett, så det er vel bare å prøve å kneble den vonde og stive beinhaugen for å se om man kan få ett par timer på øyet. Så skal jeg ta en titt på baksiden av øyenlokkene min og prøve å se om det ikke blir like vanskelig som i går for da sleit jeg med å få sove sovna klokken 07.00 i dag tidlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg