Hadde ingen fiskelykke i dag men det er nok for varmt.

 

 

 

 

Som jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle ut og gå en tur, så jeg gjorde tok med meg fiskestang og bæreposer til fisken hvis jeg fikk noen og to til tomflasker hvis jeg finner noen. I dag hadde jeg ingen lykke på noen av disse ikke en fisk og ikke en tomflaske, det med at jeg ikke fikk fisk er jo sikker for at det var for varmt og at fisken gikk dypt i dag for å kjøle seg for det er for varmt i mellom siktet i vannet sånn er det bare noen ganger.

 

Men at jeg ikke fant ei flaske på min tur er en større gåte for det er ikke normalt, er nok ikke bare jeg som samler flasker i helgen for å kunne handle inn det en trenger så sånn kan det gå. Da får jeg klare meg på det jeg har sånn er det bare, det er jo noe jeg er vant til så det går nok bra skal jo handle inn til mandagen så det går nok.

 

Nå skal jeg sitte å glo på tv for det er jo snart noe fotball og kanskje noen nyheter snart, er jo ikke så spennende med nyheter enten er det strømkrisen eller krigen som denne gale Putin har satt i gang.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjedelig når en ikke får fisk, men – det er jo ikke mulig hver gang sikkert….! Håper flaskefangsten snart blir bedre da – så kjekt å kunne spe på matpengene! Klemmer <3

      1. Nei jeg har vel vært litt bortskjemt når det gjelder å få fisk, men som du sier det er jo ikke mulig å få fisk hver gang skal uansett ut og prøve i morgen også. Flaskene kan det jo hende jeg finner i morgen, så da får jeg fylt på matbudsjettet igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg