Hadde ett kjempekoselig samvær jeg koste meg veldig.

 

 

 

I ettermiddag og kveld så hadde jeg ett kjempekoselig samvær med min eldste sønn, vi gikk tur og snakket om alt som han hadde lyst til å prate om det er jo slik man kunne hatt det hver dag men slik ble det ikke. Da er det viktig å ta de mulighetene jeg får, har jo fire timer fire ganger i året som jeg kan være sammen med mine to godgutter og da er det bare å nyte hvert minutt de timene man har til rådighet sånn er det bare.

 

I dag så ønsket gutten bare å være med mamma han ville ikke fiske eller gjøre annet enn å ha fine samtaler og kose oss med boller og Pepsi Max, og så gikk vi inn på storsenteret og kikket litt rundt og pratet om det han ønsket seg til bursdag og jul igjen veldig spennende å se hvordan han har blitt han elsker og male og tegne og det gjør jeg også så der har vi jo litt like interesser det var noe jeg faktisk ikke viste fra før.

 

 

Var jo litt trist når vi skiller lag da men så veit vi begge to at det ikke er så lenge til neste gang vi treffes igjen, å jeg har mye som gleder meg til fram over å nå kan jeg se litt gladere på hverdagen. Etter ett samvær med gutten og guttene så kan jeg kjenne på den følelsen, å det med glede og litt lysere på livet å den følelsen skal jeg prøve å holde på en stund.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg har hatt det kjempefint sammen med min eldste gutt i dag, har kost meg glugg i hjel og det så ut som han også koste seg han sa det også. Om en månedstid skal vi ha samvær igjen og da med begge guttene, det blir også kjempe kos.

        Takk for at du syntes det er fint å høre om dagene mine.

        Jeg leser også din blogg velkommen inn i blogg universet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre med mann og lillegutten.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Jeg syntes bloggen din er fin, så det skulle bare mangle. Jeg er glad i alt som har med håndarbeid og sånne ting å gjøre, er ikke så flink til det men gjør det for min egen del. Jeg maler mest jeg da og strikker litt, kan få mange gode tips hos deg da veit du.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag, og kos deg mye.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg