Hadde en kjempefin kveld i går.

 

 

 

Jeg var på en kjempefin konsert i regi av bymisjonen i går kveld, trodde jeg var tidlig ute med ett kvarter før de åpnet dørene men det var det flere som var. Kongsberg kirke var mer eller mindre full under konserten, det var en var og inkluderende konsert helt etter min smak for å si det sånn.

 

Tok en del bilder i kika men jeg legger ikke med alle for da blir det mer bilder enn tekst, er jo ikke alle som liker det.

 

Her er av to av dem som var med pluss det fine orgelet og altertavla som er en del av det som gjør kirken vår så vakker og ikke minst takmaleriet.

 

 

 

Lag dere en fin morgen og dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra at du koste deg på konsert! Gøy å lese.
      Kongsberg kirke er nydelig. Var der første gang på skoletur som 8 åring. Det gjorde et uslettelig inntrykk.
      Visste du at sønnen min, han som arbeider som blikkenslager har arbeidet på taket på den kirken? Var da han arbeidet som hjelpegutt til taktekkerne i firmaet. Han er litt stolt av det. Ikke alle som har vært på taket av Kongsberg kirke.

      1. Ja den gjør virkelig inntrykk det gjør den på meg også hver gang jeg er i den, er ikke ofte men er der så ofte jeg kan.
        Nei jeg viste ikke at han var med å jobbet på taket, jeg hadde ikke turt å jobbe der oppe har så høydeskrekk at jeg må holde meg godt fast da jeg skal opp på en skammel for å bytte lyspære eller som jeg pleier å si at fortauskanten er høy nok for min del.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Åh så flott kirke, og at du virkelig koste deg. Så temmelig fullt ut. Hovedsaken er at man koser seg.
      Det har du gjort. ❤️

      Her skal man i gang med snømåking og annet som må gjøres. I morgen er det bytur og handling, klem til deg fra meg.

      1. Ja det er en kjempeflott kirke vi har og jeg koste meg, det var veldig fullt.

        Huff snømåking er noe herk, god tur til byen i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kjekt du fikk en fin kveld,det fortjener du,håper dagen i dag blir god,jeg baker,datter skal ha kake med på jobb,klem

      1. Ja onsdagskveld ble en virkelig fin kveld, i går var det kaldt her så det ble å gå tur som jeg pleier. Koselig og bake med datter.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg