Hadde en kjempe ettermiddag og kveld i går.

 

 

 

Hadde en kjempefin dag med gutta i går var på Notodden og koste oss med pizza og kino, gutta har blitt så store at hu mor er blitt lita i forhold. Var på ett sted som het my pizza og gud hvor store de pizzaene var, men det var jo kjempefint at den jeg og gutta spiste for da ble vi mette og gode alle tre ble igjen noen biter som vi tok med hjem så jeg fikk meg frokost i dag også.

 

Så gikk vi bort til kinoen og så på Karl Bertils julaften den ny innspillingen var veldig varm og koselig, det syntes gutta også så vi hadde en koselig ettermiddag og kveld sammen.

 

Ble dårlig med søvn på meg i natt for jeg hadde så vondt i skuldra og armen fant ingen god stilling på den armen, skal ikke klage mer på det for dette er jo smerter og det er jeg vant til å ha sånn er det bare for min del.

 

Nå snør det livlig ute er ikke mye men det er så koselig å se på snøen som faller, jeg ønsker meg jo snø til bursdagen min får bare håpe at den blir liggende en ukes tid for jeg har ikke bursdag før på fredag igjen. Det er vel for mye å forlange men det hadde jo vært koselig, har jo stort sett vært snø på dagen min i allefall da jeg var yngre men nå de siste årene så har det faktisk vært regn på dagen har vel noe med klima endringene å gjøre.

 

Nei skal jeg avslutte her og komme meg ut på tur snart, kan jo ikke bare sitte inne og glo på ski på tv blir ikke bedre i kroppen ved å sitte på min ræv og tro at smertene blir borte av seg selv. De blir ikke verre ved å bevege skrotten en liten tur, så skrives vi senere i dag kanskje det blir kveld før jeg får oppdatert igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Her i Oslo har vi enda ikke fått noen snø, og det kan godt vente litt til 😉
      Jeg viste ikke at de hadde laget en ny film om Karl Bertils julafton, er det mennesker denne gangen?
      Håper du får en fin lørdag.

      1. Ja det var mennesker som spilte i filmen, kjempekoselig film og fin passer til alle.

        Jeg er motsatt av deg jeg vil ha mye snø så fort som mulig.

        Dagen min blir kjempefin den håper jeg.

        Ønsker deg en kjempe dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er bra at du hadde en fin kveld med guttene i går,gode minner å ta med seg det.Ønsker deg en fin kveld og helg.

      1. Ja det er gode minner og ta med en slik kveld, når alt klaffer og er så koselig som i går alle samvær med guttene er slik.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så koselig at du fikk en fin dag med guttene dine 😊
      Høres ut som en koselig film, og den kan jeg tenke meg å se også 🙂
      Som deg så er jeg veldig glad I snø, så det blir litt mange snøbilder nå.
      God lørdagskveld! 🙂

      1. Hadde det veldig koselig ettermiddag og kveld med guttene mine.

        Den kan jeg si at du burde se, min eldste syntes det var en varm og fin film og det syntes jeg også den var/ er.

        Ja det blir nok mange fine snø og vinterbilder som kommer, jeg simpelthen elsker vinter og snø.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Så kjekt du koste deg med guttene dine, tror ikke vi får noe snø, men kan jo håpe, ha en fin kveld🤗

      1. Ja vi koste oss veldig. Jo da snøen kommer den etter hvert kom litt her men den var så lett at den blåste bort med vinden.

        Kvelden blir nok fin den selv om smerten i armen gjør ting vanskelig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg