Ha, ha i morgen er det mandag og ny uke.

 

 

Ha, ha i morgen er det mandag og ny uke, gleder meg litt til å kunne få handlet inn det jeg trenger. Og det skal skje innenfor ett budsjett mat 300kr og diverse 200 kr, ikke ei krone over det for ellers så skal jeg ikke bruke mer slik er det bare.

 

Så i morgen blir det tidlig opp for jeg skal på butikken klokken 07.00, for da slipper jeg at det ikke er så veldig mange der engstelsen for dette dumme viruset som svirrer rundt i landet og hele verden. Men man kan jo ikke bare gå rundt som ett engstelig nervebunt men slik er det med dette lumske vesenet som surrer hodeløst rundt , er vel bare jeg som er redd for meg selv for det er bare meg selv som tenker på meg selv.

 

Nei nå får det være nok syting fra meg, en ting jeg skal i morgen er å kjøpe meg en bursdagsgave fra meg selv til meg selv å det skal være en strømpebukse for nå er det så kaldt at det trenger man nå. Så det blir slik for det er 8 kuldegrader så trenger man en strømpebukse eller to.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg