Gult er kult, fant mitt første vårtegn i dag.

 

På turen i dag så så jeg disse vakre gule hodene stikke opp fra dødt løv fra i høst, de står der vakre og spede som gir oss ett tegn på at våren er kommet. Da kan man bare vente og se fram mot sommeren, det er noe jeg gjør nå.

 

først må jeg bare komme meg igjennom påsken, det skal nok gå helt fint for den er kort denne påsken. Jeg hater ja jeg hater slike høytider, det eneste fine med påsken er at det går veldig mange fine filmer hele dagen. Å så kan jeg gå veldig mange fine turer i byens parker og andre stier, uten at jeg forsømmer noe eller noen. Kose meg på tur å ta bilder av andre vårtegn som dukker opp på min vei, gult skaper jo litt glede og varme hos både meg og andre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Helt nydelige og skjønne disse her! Bra du koser deg med filmer og TV og turer i parken. Prøv å tenke hver dag som en liten fest for deg selv. Ikke tenk på at det er høytid….Det er stengt overalt nå vettu…Om det er påske eller ikke.
      Klem til deg fra meg…

      1. Ja det var så fint å se dem mitt i parkområdet vårt her i byen. Nå sitter jeg og ser på fotball, men ellers så skal det bli en del filmer i påsken.

        Ja skal prøve å tenke at hver dag i påsken er en liten fest. Ja alt er jo stengt om det er påske eller ikke, godt at noe er åpent da ja naturen er åpen og smittefri.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg