Gult er en fin farge på solen og denne blomsten.

 

 

 

 

Har fått blomst utenfor hoved døra vår, den er gul og fin som solen jeg er vist den eneste som vanner og steller den så da overlever den hos oss og hos nabo oppgangen har seks oppganger og to blomster har overlevd.

 

 

Folket på dugnaden ville ha blomster og pynt utenfor døra men ingen gidder å stelle med dem jo jeg da, men jeg buker ikke de andre inngangene og ikke fått beskjed om å stelle med dem hadde jeg fått det så hadde jeg gjort det også.

 

 

I dag har vi hatt kjempefint vær, var tidlig ute på tur i dag og det va godt for da var det ikke så varmt enda. Gikk tur i byen rundt klokken 08.30 og da så jeg noe som fløt i elva det var ett menneske, jeg ringte og fikk tak i hjelp til henne har jeg lest i avisen senere og at hun hadde falt i elva.

 

Fant noen flasker på den turen ikke så mange men noen, tenkte ikke så mye på det lurte på hvordan det gikk med henne det veit jeg ikke så mye om.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det var en ren refleks at jeg ringte, var jo noen som var i nød. Det var en ung dame i 20 årene, ble fraktet til drammen sto det i avisen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg