Gud som jeg gleder meg til i morgen.

 

 

 

Ja det var det dere fleste har fått med dere at jeg ikke er så veldig glad i helger, mest glad i ukedager så derfor så gleder jeg meg til i morgen for da er det mandag og ny uke.

 

Da har man en liten mulighet til å se litt mer folk enn i helgen for det har vært en person, den personen er også kjempe god støtte til meg hver dag hele året. Den eneste som har litt innsikt i hvordan jeg har det, kommer også med mange gode råd på hvordan jeg skal komme meg opp igjen fra angsten og depresjonen som jeg kommer inn i når alt stanger i mot.

 

Er jo ikke alltid man klarer å komme ut av det alene, da er det godt å ha en som virkelig har kjent det på kroppen selv når det gjelder angst og depresjon å hva den kan føre med seg.

 

Det å være ensom er verre enn å røyke 15 sigaretter hørte jeg på tv i går kveld, det var ei som var gjest hos Fredrik Skavlan i går kveld. Så disse korona tiltakene som er rundt omkring er ikke sundt for kropp og skjel, men de er jo bra for smittenivået her i landet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Da prøver man for atter igjen om kommentaren går igjennom. Du vet det popup vinduet. Jeg klikket på bildet og alt rett men likevel feil.

      Kunne ha tatt nettbrettet men det blir med knoting og går sakte. Håper du fikk sove godt i natt. Jeg slokna totalt som hadde sovet dårlig natten før.

      Fikk med meg Farmen i går kveld, og da tenker jeg at IC blir storbonde igjen og få begge de jentene i en tvekamp, eller ta en guttekamp om det blir ho som blir storbonde igjen. Svaret får vi i morgen.

      Ha en fin mandag, klem fra meg til deg.

      1. Har det vært vanskelig å kommentere, har ikke hatt noen problemer når jeg kommenterer hos andre. Hvilket popup vinduet er det jeg har ikke noe popup vindu som jeg veit om. Synd at det har vært vanskelig.

        Jeg håper hu Tove bruker hodet og velger Thor som storbonde, men det gjør hun nok ikke for hu IC har vel hjernevasket henne helt og holdent.
        Jeg har ikke noe til overs for hu IC skulle ønske hu røyk i går for da hadde vi blitt kvitt henne. Vi får svaret i morgen jeg håper på han Thor jeg da.

        Ha en fin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det er det vinduet enten er det trafikklys, eller taxi og sånt noe. Små ruter. La oss håpe at Thor blir storbonde, da er det mest rettferdig. IC har jeg ikke særlig sans for. Vi får håpe det beste! Har klikka på alle reklamene. 😊

          1. Å ja den ja, jeg har faktisk hatt trøbbel med å få lagt ut innlegg i dag. Fikk det til for en stund siden.

            Ja jeg håper så inderlig at det blir han Thor, mest rettferdig ja det er det. Hu IC kan ryke så fort som mulig for min del.

            Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, å tusen takk for klikkene.

            Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Håper dagen din har vært fin.
      Her i Bodø er det 11 grader.Fint å vask bilen da.klikker og klikker
      Du får ha en fin dag.
      Klem fra mæ.

      1. Dagen har vært så som så. Vi har hatt rundt 13 grader. Takk for klikkene alle monner drar heter det, er litt utafor om dagen.

        Ja dagen blir kanskje bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld har ikke vært innom bloggen før nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg