Gud så varmt det er om dagen.

 

 

 

I går kveld så så jeg tre lyn men ingen smell jeg syntes det er noe så veldig skremmende med lyn og torden, men det er jo noe vi må regne med på denne årstiden sånn er det bare.

 

Men i dag så har det vært helt uholdbart varmt jeg har jo gått en tur i dag også, venninnen min ringte for hun trengte noe i butikken så jeg gikk opp til henne. Vi satt og skravlet litt å drakk kaffe en liten stund, så gikk jeg opp i butikken og handlet for henne å det fikk jeg hundre kroner så jeg fikk jo handlet litt jeg også. Det var bra for i dag var kontoen min tom, gleder meg med påfyll på mandag så jeg får handlet inn det jeg trenger.

 

Nå sitter jeg og ser på tv men det er faktisk plagsomt for det er så himla varmt så svetten siler og på verandaen er det også veldig varmt, så dit går det ikke an og gå ut på uten at man svetter halt ihjel så man får ta en tur å bade i kveld også det er så veldig deilig å avkjøle seg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hos meg plaskregner det og 12 grader. Innendørs vær. Du skulle hatt en bordvifte eller gulv vifte det hjelper på når det er så varmt på dine kanter.

      Snart er du i mål med Spleisen var bare 400 kr til du har 5000 og kan handle ny pc. Håper du finner en som du blir fornøyd med.

      Kos deg med bading for å kjøle deg ned og god helg til deg. Klem fra nord

      1. Synd at dere har fått regnvær da, sender deg litt sol herfra hvis du vil. Jeg har det men det hjelper ikke så veldig mye akkurat nå.

        Ja jeg så det at jeg ikke har så langt igjen skal kjøpe en på fredag senest for da er pengene fra spleisen inne på konto, jeg finner sikkert en som er mye bedre enn denne som fusker og legger ned arbeid når det passer den og ikke meg.

        Ja jeg skal virkelig kose meg med badingen, får håpe vanne er såpass kjølig at man blir avkjølt.

        Ønsker deg en kjempefin helg og at været bedrer seg der oppe i nord.

        Klem fra meg til deg.

    2. Veldig varmt altså. Jeg kom fra badetur nå. Det var deilig. Så hyggelig at du fikk skravlet litt og handlet. Du får håpe det komme litt penger fra bloggen også nå da. Klem.

      1. Ja noe som veldig også det da varmt, jeg skal dra på badetur nå jeg. Ja det var hyggelig det da, venter på mail om det jeg tjente i juli jeg nå å det ble en del når den kommer så får jeg fakturert til blogg.no så jeg får dem utbetalt etterhvert.

        Klem fra meg til deg.

    3. Her nede var det hverken lyn, torden eller regn. Men varmt er det og varmere i helga er det spådd. Akk og gru.
      God natt.

      1. Jeg så lynene det var rene discoteket her men ingen torden var bare ett lysshow uten like en halvtimes tid, ikke en regn dråpe helle. I dag har det vært brennende het håper ikke det blir varmere til helgen. Da ser jeg ikke så veldig fram til helgen, kanskje med skrekk og gru i stede for er ikke så veldig glad i varmen.

        God natt ønsker jeg deg og håper du får sove i varmen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg