Gud så kaldt det var her hjemme, har også vært veldig trøtt i dag.

 

 

 

Ja det var stor temperatur forskjell fra + 14 i Spania på kvelden til – 7 på Gardermoen klokken 00.47 i natt brr det var kaldt som pokker, sov en time på flyet men var trøtt som en strømpe etter som timene gikk toget videre fra Gardermoen og hjem hit på Kongsberg som gikk klokken 06.43 .

 

Sov veldig godt på toget hjem sovnet på Lillestrøm og våknet på Darbu som er stasjonen før Kongsberg, og etter det så har jeg vært våken men jeg klarte ikke å få  hodet på plass så jeg fikk skrevet ett innlegg før nå.

 

 

 

Her har det vært – 4 til -5 i hele dag og kommet noe hvit fra himmelen, da jeg kom hjem så var det bare + 7 grader da jeg kom inn døra hjemme og etter at jeg hadde fått pik pakket mitt inn i leiligheten så var det bare å få på ovnen så jeg klarte og få grader stokken inne til i alle fall+ 12 til + 17 grader er 12 grader nå så det kan gå.

 

Blir ikke så veldig sent i kveld tror jeg da, det får tiden vise for det som skjer det skjer.

 

Har laget meg en liten handleliste til i morgen for det er noen få ting jeg trenger, da er det lurt å skrive det opp sånn at jeg husker det jeg skal ha når jeg først skal i butikken  i morgen for jeg gidder ikke å gå i butikken senere for bare en ting eller to så sånn blir det.

Nå sitter jeg og ser på julefilmer eller rettere sakt hører på julefilm, måtte bare sette på tv n for å ha noen lyder rundt meg for det er veldig stille her.

 

Håper jeg kommer sterkere tilbake i morgen for nå kan jeg si at øynene glir igjen hele tiden så det har tatt så veldig lang tid å skrive dette innlegget.

 

Nå vil jeg ønske dere alle en riktig god kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Velkommen hjem Aud Marit! Ja, det er nok stor forskjell på temperaturen…..! Håper du har fått opp varmen og at du får sove godt i natt! God klem til deg <3

      1. Takk for det Margrethe, det var en kjempe stor forskjell i temperaturer og en stor overgang.

        Ja det er blitt litt varmere nå inne hele 14,3 grader inne nå så da skal jeg ikke klage, og jeg tror ikke det skal bli så veldig vanskelig å få sove godt i natt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Velkommen hjem! Håper du får sove godt til natta. Vært litt kaldt her også, men inne har man fyrt i ovnen. Klem til deg fra meg.

      1. Takker så mye for det, blir nok ikke så vanskelig å få sove i natt får jeg inderlig vel at jeg gjør. Kaldt ja har ingen ved ovn å fyre med faktisk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg