Gud så godt å få nattero til slutt.

 

 

 

Her har det vært full fest i leiligheten under å da er det ikke enkelt å få sove, skulle jo tro jeg bodde rett over ett diskotek enda jeg veit at jeg ikke gjør det ett helvetes leven var det i allefall. Der blir ingen av husordensregler holdt for her skulle det vert ro fra klokken 23.00 men det ble det for ett kvarter siden, nå skal jeg gå å finne senga og håper på at det fortsetter å være like rolig som nå. Jeg har skrevet ferdig kladden på en klage til styret mens de holdt på som verst, prøvde å få kontakt med dem i ett kvarter men de hørte ikke at jeg hamret på døra en gang så da satte jeg meg ned og kladdet klagen. Skal renskrive den i morgen og avlevere den til nestlederen i styret, så de får gjort noe med det for jeg kommer til å skrive en ny klage blir det tre klager så må den personen  ut sånn er det bare.

 

For dette er ikke holdbart å leve med sånn er det bare, å jeg legger ikke noe i mellom når jeg skriver denne klagen for den festen ødelegger jo nattesøvnen til folk og det er ikke første gangen så nå gidder jeg ikke mer.

 

Nei nå får jeg slutte å klage og legge meg i stede for.

 

Nei nå får jeg krype til sengs å håper det blir lenge til neste gang, med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God morgen fine du. Håper det ble litt søvn på deg til tross for full fest hos naboen under deg? Du gjør rett i å skrive klage for det skal være ro etter klokken 23.00. Kanskje flere naboer har levert inn klage. Er jo lov å håpe. Ha en fin søndag og klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk jo to timer i natt men det får bare gå, gikk ikke å la meg før alle hadde gått fra den festen.

        Jeg har skrevet å levert klagen og det skal være stille fra klokken 23.00 til 06.00 her i huset.

        Håper det er flere naboer som klager på bråket som var i natt, ja det er lov å håpe for det er jo det jeg gjør i allefall.

        Har vært en trøtt og sliten søndag, men ingen søvn på dagen det får jeg ta til natten.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er jeg nok for dette var en gjeng som bare er tippe 20 år, og de holdt på til 02.48 men hadde det vært deg så hadde jeg heller stukket innom.

        Bare koselig å kunne gratulere hvordan er formen i dag haha.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei! Er sikker på at hadde du ringt politiet så hadde dem stoppa bråket. Dem hadde enten ringt opp bråkmakeren eller svingt bortom og bedt dem skru av musikken. Ingen skal holde naboer våkne på natta. Ingen skal finne seg i det. Ikke vær redd for å ta en sånn telefon. Politiet hjelper folk, husk det. Du blir ikke i noe dårlig lys av å melde fra. Uansett så skriv klage til borettslaget, og ta kopi sånn at du har for senere om det blir flere tilfeller. Det gir grunnlag for utkastelse å dokumentere. Derfor er det også lurt å bringe inn politiet når vedkommende holder på sånn han gjør.
      Håper du får sove i natt.

      1. Neste gang blir det politiet så det kan du være sikker på, for mer bråk fra den kanten orker jeg ikke. Åpner jo ikke døra når en prøver å få kontakt med dem når det sto på, klagen er levert inn så får jeg bare vente og se om de gjør noe med det det er ikke brått sikkert.

        Ja det er utkastelses grunnlag.

        Fikk en god natts søvn i natt.

        Ønsker deg en riktig god mandag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Har du forsøkt å ta det opp med vedkommende når vedkommende er edru, og du selv har fått roet deg ned?..
      Ofte er det nemlig sånn at unge folk ikke har lært seg å kunne se hvordan deres egen adferd oppleves av andre, slik at de rett og slett må forklares hvordan det er fatt..
      Jeg ville nok iallfall forsøkt meg på å få løst problemet ‘med det gode’ før jeg gikk til det skritt å avsi en formell klage. – For da vil det mesr sannsynlig bli ‘game on’ fra deres side..

      1. Det har jeg forsøkt men det hjalp ikke stort, så nå er neste steg gjort sendt klage til styret. For etter at jeg snakket med han så ble det bare verre dagen etter jeg pratet med han, neste steg er å ringe til politiet så han får dem på døra under neste fest og bråk fra hans side.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg