Gruer meg til noe som skjer om 19 dager.

 

 

 

 

I dag fikk jeg melding om at jeg var satt opp til en time hos tannlegen, dette er de årlige kontrollene som ikke er blitt gjennomført de to siste årene utenom de timene jeg har hatt grunnet tenner som er blitt ødelagte. Sikkert grunnet korona at de årlige kontrollene, har på de årlige kontrollene siden 10 januar 2019 grunnen til at jeg husket den var at mamma døde dagen før.

 

Jeg gruer meg som en ja hva skal jeg kalle det, for å vite det så lenge før jeg skal dit er en pest og en plage. Er jo ikke bare selve tannlege timen jeg gruer meg til, jeg gruer meg til summen jeg må ut med nå må jeg kutte ned på det som kan kuttes ned for å ha muligheten til og betale den regningen og den må jo betales på stedet når tannbehandlingen er ferdig. For her får man ikke regning fra tannlegen som mange andre steder, må betales på dagen så hvis jeg ikke har spart nok til dagen før så får jeg ringe å få en ny time.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg gruer meg også alltid til tannlegen…..! Det koster mye, og det er ikke moro….! Håper det går greit for deg! Jeg venter på en time til å trekke en visdomstann – håper tannlegen har glemt det lissom…. <3.

      1. Ja det er veldig dyrt å gå til tannlegen har jo vært der noen ganger de tre siste årene, og de tre gangene ble det veldig dyrt i alle fall de to siste. Jeg er alltid nervøs før jeg skal til tannlege og ikke minst legen, men det går som oftest bra hos tannlegen får jeg alltid bedøvelse hvis jeg må borre eller trekke tenner og ikke minst da jeg fikk satt inn nye tenner.

        Ja jeg også håpet at hun hadde glemt meg når det gjaldt disse kontrollene av tennene men den gang ei, er jo bedre å få det gjort så går det vel to tre år til neste gang.

        Men du er det ikke bedre å få ut den visdomstanna og være ferdig med det, ja det er dyrt og skummelt å gå til tannlegen men det blir så mye bedre etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er helt naturlig og grue seg for en tannlegetime. Var selv der i går og fikk fjernet tannstein og en god puss av tennene og tatt bilder..gikk veldig bra og dette kostet meg 1250 kr. Så ønsker deg lykke til og det er så godt når slikt er gjort. Ønsker deg en riktig god helg .😊 Klem.😊

      1. Ja jeg gruer meg noe så inn i hampen er jo slik når man har tannlege skrekk, godt når det er gjort skal ta bilder og fjerne tannstein sånn som deg. Men det som er problemet er at jeg har så vondt i munnen til tider at det ikke er til å holde ut, men så blir det funnet og så får jeg vente med å gjøre noe med det for jeg må spare opp til det slik at jeg kan få det fikset.

        Ja det er godt å få det gjort og det er jo greit å få ting på stell. Men fy så dyrt sier jeg bare.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg