Greit å slanke seg men nå er jeg sulten.

 

 

Har vært på en lang formiddagstur i dag kom inn for litt over en time siden, men jeg har faktisk glemt å spise i dag så nå er jeg sulten som en bjørn. Greit at jeg er på slankekur men jeg var ikke sulten til frokost så da spiste jeg ikke, så nå skal jeg snart lage meg middag ikke noe spennende bare bønner i tomatsaus og fiskeboller. Sitter nå å ser på håndballkamp det er Polen mot Romania, å etter den kampen så er det Norge mot Tyskland det kan bli en spennende kamp som jeg håper Norge drar i land med seier behøver ikke være mer enn ett mål bare det blir seier.

 

Nei nå må jeg avslutte dette innlegget så jeg får laget meg mat, det tar jo ikke mer enn fem minutter så er maten ferdig og kampen mellom Norge Tyskland  begynner klokken 18.15 så da er jeg ferdig med middagen før den kampen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg