Gratulere til alle mødre rundt om i hele Norge og verden.

 

 

 

 

Så er det alle mødres dag i dag, så jeg vil gratulere dere alle med dagen. Jeg er vel mor jeg også jeg har i allefall født to gutter, så jeg er en mor som ikke har barna sine boende hos meg. Jeg kan heller ikke gratulere min egen mor for hun døde 09.01 2019 så det blir litt vanskelig å hedre henne på noen annen måte enn å tenne noen lys, og det har jeg gjort alt så det blir min feiring av denne dagen.

 

Håper dere andre mødre har fått både gaver og frokost på sengen, kanskje fått sovemorgen på morsdagen for det hadde dere virkelig fortjent en dag i året.

 

Lag dere en kjempefin søndag/morsdag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Gratulerer med morsdagen, Aud Marit!

      Mine barn er voksne, men jeg har hatt en flott morgen selv om jeg er alene her.

      Koser meg med kaffe og stafett på Tv.

      Håper du får en fin søndag.

      1. Takk for det jeg har feiret med kaffe og staffet på tv her også, så blir det jaktstart i skiskyting for både damene og herrene der har vi jo gode utgangspunkt på begge jeg gleder meg til det.

        Så dette blir en spennende OL dag på tv.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Gratulerer med morsdagen til deg og andre. Våres mødre kan vi hedre ved å tenne lys og minnes dem med glede. Null frokost på senga, men gubben kom hjem med kake og blomster i går han. Ungene bor et stykke unna så de kommer ikke, kanskje den yngste sønnen bare fordi det er kake for det er han glad i. Vi får kose oss så best vi kan. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk for det, ja vi får feire våres mødre med tente lys og glede og gode minner. Mine barn bor også ett stykke unna og ingen av dem kommer til hu mor skal ha eldste mann den 25.02, det samværet gleder jeg meg veldig til og minsten i mars som jeg gleder meg like mye til.

        Her ble det null frokost på sengen og ingen blomst eller kake men det klarer jeg meg helt fint uten, jeg koser meg med sport på tv.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg