Gratulere til alle fedre med farsdagen.

 

 

 

I dag er det søndag men det er også farsdag så jeg vil med det gratulere alle fedre med dagen, jeg har ikke mulighet til å gratulere min far med dagen så med det så ønsker jeg alle fedre en riktig god farsdagskveld.

 

Nå er det sikkert mange som lurer på hvorfor jeg ikke får gratulert min far, jeg skal ikke skrive noe om det for da braker unnskyld språket helvete løs igjen.

 

Så med det så kan man jo gratulere alle fedre med dagen, for da er ingen utelatt sånn kan man jo også gjøre det. Og det er mange måter og være far på man kan jo være far til dyr ja matfar og til barn så derfor gratulerer jeg alle menn, for da er dyreeiere også med.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Stiller meg i den gratulasjonskøen der 🙂

      Nå er min far død, men minnene om ham vil alltid være der <3 <3 <3

      Husker da søsteren min og jeg var små. Når det var mor- eller farsdager stod vi tidlig opp. Da tegnet vi noen tegninger eller laget gaver. Så kokte vi kaffe og hadde med noe godt på sengen til foreldrene våre. De ble jo kjempeglade for det 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Du kan jo bare ta plass og sette deg ned. Min far lever i beste velgående han så vit jeg veit han var i begravelsen til min mor. Vi gjorde krus på hu mor på morsdagen for min far reiste fra oss når jeg var 7-8 år gammel så det før den tid det husker jeg ikke.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg