Gratulere med dagen nå er den kommet med snøvær hurra for det.

 

 

 

 

For 52 år siden på Kongsberg sykehus så jeg verden for første gang, klokken var 04.00 første gangen jeg møtte verden med ett skrik.

 

Så dagen i dag skal jeg ta livet med ro å ta ting som det kommer, ikke noe stress selv om det er fredag nei det gidder jeg ikke. Tar meg en husmor ferie nå som jeg fyller år ryddet og vasket det gjorde jeg i går, så da slipper jeg det og tar noe enkelt til mat skal ikke feire meg selv med annet enn en tur ut i snøværet det er i allefall gratis.

 

Så da sier jeg til meg selv.

 

Gratulere med dagen den er din, alle gamle alle unge har en dag som er sin.

 

Og min dag er i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

20 kommentarer

Siste innlegg