Gratulere med dagen, jeg sier tusen takk for alle hilsningene fra dere lesere.

 

 

 

I dag er det bursdagen min og jeg vil takke for alle hilsningene fra dere lesere, og i ettermiddag så ringte det på døra og da kom de vakreste blomster fra en av mine lesere bilde kommer i morgen å det kom en pakke i posten som inneholdt de vakreste par med sokker hjemmestrikket og ett smykke å en stein som jeg syntes var virkelig vaker bilde kommer i morgen. For jeg har ikke noe godt lys som man får av dagslys de ble så altfor mørke de bildene, må jo få vise hvor fine de er både strømpene og blomstene.

 

Tenk at noen bare sender noe til en de ikke kjenner annet enn det jeg skriver om på bloggen, så gleden min er kjempe stor over at det er så mange som leser meg.

 

Ja det er mye jeg syntes er flaut men her på bloggen så blir det bare tatt i mot med åpne armer, så jeg blir faktisk veldig varm om hjertet. I dag så brukte jeg det siste jeg hadde for å kunne kose meg litt ekstra på bursdagen min, så det blir ikke mye å rope hurra for før om mandagen nå. Skriver ikke dette for at noen skal syntes synt på meg men slik er det bare, er jo bare slik det er om dagen glad jeg er ferdig med gavene til gutta for da behøver jeg ikke tenke mer på det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer

Siste innlegg