Gratulere med dagen er vel det rette ordet.

 

 

 

Ja nå er dagen her den tredje desember det er mange år siden jeg så verden for første gang her på Kongsberg sykehus, det var faktisk den dagen min mor og far skulle flytte til Vardø min far dro dagen før og mor skulle egentlig dra den dagen jeg ble født så vi måtte vente noen uker før vi fikk dratt. Og da vi dro med flyet så klarte min mor å glemme meg igjen på flyet når vi landet i Kirkenes, og det kom en mann med meg i bærebagen og lurte på om hun hadde glemt noe ett lite barn hun må ha vært i ammetåka når hun klarer å glemme meg men det gikk jo veldig bra da.

 

De siste årene har jeg ikke feiret fødselsdagen min av flere grunner, for har jo ikke noen å feire med og heller ingen grunn til å feire den heller blir jo 54 år ikke noe rundt tall av betydning kommer ikke til å feire dagen min da heller. Jeg skal ikke brodere noe mer ut hvorfor jeg ikke feirer dagen min lenger, feire med disse tankene jeg har om meg selv blir en trist feiring skal se de tenne lyset igjen i julegata i kveld og så hjem for det er jo gratis haha.

 

Lag dere en fin første søndag i advent.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

26 kommentarer
    1. gratulere med dagen Aud Marit,ta deg iallefall en tur til venninnen din,håper du hadde det koselig med guttene,er har det kommet litt snø,nydelig og lyst,er ikke ofte vi får det hvitt her ved Stavanger,ha en fin dag,du får ta på de nye vintersko du fikk,flott presang det,klem fra meg🥰

      1. Takk så mye for det. Jeg hadde en kjempefin dag med guttene i går, har vært en tur oppe hos venninnen min. Her har det vært en del snø her, nei det er ikke vanlig med snø over tid i Stavanger området.

        De nye vinter skoene de kjøpte jeg av spleis pengene det er bursdag og julegave til meg selv fra den siste spleisen jeg hadde.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk så mye dagen har vært fin den men utrolig kaldt ute, ja det er koselig med julegate tenning.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk så mye jeg koste meg med gutta i går, ja det ble en liten feiring da.

        Har vært en fin men kald dag i dag, var oppe hos venninnen min og drakk kaffe og skravlet litt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk så mye. Har aldri vært noe glad i å feire meg selv, ikke når jeg var barn heller men nå føler jeg ikke det er noe vits i å feire det å bli gammel.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Gratulerer så mye med dagen Aud Marit ❤️
      Jeg håper dagen blir fin, selv om du ikke har noen å feire den sammen med. Jeg er glad for at du fikk inn penger på spleisen til å kjøpe deg en flott bursdagsgave; Sko med pigger gjør nok vinterens gåturer tryggere og mer komfortable ❤️
      Jeg er heller ikke glad i min egen bursdag, aldri likt å feire den .. når jeg var yngre “rømte” jeg til stallen hvert år når jeg hadde bursdag, og ingen av vennene mine der visste at jeg hadde bursdag 😂😂

      Klem ❤️

      1. Takk så mye ja dagen har vært fin den, var oppe hos venninnen min er kaldt her-17 grader nå. Ja de skoene er gode å ha på vinterføre.

        Huff da det er ikke greit det da har du aldri feiret dagen din, sånn har jeg det også hadde ingen stall og rømme til jeg rømte til andre fritidsaktiviteter så jeg slapp selskap eller måtte finne en unnskyldning for at vi ikke hadde råd til selskap med klassen og sånne ting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer med dagen Aud Marit.Håper du koste deg på samværet med i går.🎉🎉🎉🎈🎈🎈🥳🥳🥳

    4. Gratulerer med dagen, Aud-Marit! 🎊🎊🎉 Håper du får en fin tid framover, med mindre mørke tanker ❤ Du fortjener å ha det bra ❣

      1. Takk så mye. Jeg skal gjøre så godt jeg kan å ikke få de mørke tankene, er ikke enkelt å holde de unna men skal prøve.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Gratulerer med overstått dag! 🌷🌷🌷
      Så koselig å lese at det ble et godt samvær med guttene dine! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg