Grå og kjølig høst dag, ny måned og nye muligheter.

 

 

 

Ja i dag så skriver vi 1 november og dagen har vært kjølig og grå, så i dag ble det en kort tur for på skritt telleren viste 6000 skritt noe som er en liten tur. Da jeg var på vei hjem så kom også regnet, så det har vært en inne dag i dag. Det som er litt skitt er at her i bygget så er det kun elektrisk oppvarming og med disse strøm prisene så har jeg ingen planer om å sette på ovnen min enda, ja for det er altfor dyrt å varme opp leiligheten så her blir det å kle bedre på seg inne.

Nå er det sikkert noen som fyrer seg opp når jeg prater om kostnader og må spare sånn at man ikke får for høye utgifter, men veit dere hva det driter jeg i for slik er hverdagen for flere enn meg sånn er det bare.

 

Og så har regjeringen fra og med i dag økt beredskapen på grunn av at han gale Putin sitter i si bunker ett eller annet sted i Russland og gnir seg i hendene, ja kanskje sitter han og klapper for at alle i nabolandene er redde for han og han sitter so en trassig liten unge og ler for nå har han fått viljen sin. Vi må ha krise beredskap hjemme også sies det, det har ikke jeg og kommer ikke til å ha det heller hva er vitsen for trykker han på den store røde knapen så aktiverer han det kjernefysiske og da hjelper det ikke med ekstra mat og mye vann i kanner for da er vi daue alle man.

 

Nå er kvelden her så nå skal jeg sitte og glo på tv i kveld er det farmen men først er det kompani Lauritsen tropp 1, så det er i alle fall noe og se på.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Å nei men han er gal nok til å gjøre det også, han er som en stor unge som trasser og gjør alt for å få viljen sin. Nei det er ikke dumt med en beredskapsplan, jeg har ingen plan enda når det gjelder vann og mat eller noe annet jeg har den maten jeg trenger fra uke til uke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei. Har du prøvd å søke bostøtte fra kommunen? Hvis du har krav på det, så får du strømstøtte og. Du kan søke hvis du ikke tjener over 23549 i måneden. Hjalp min mor å søke. Hun får bare rundt 100 kroner i bostøtte, men strømstøtten betales utenom. Den har vært på 1000-1500 koner i måneden høst og vinter. Kan være verdt å sjekke.

      1. Nei jeg har ikke søkt nå men sist jeg søkte fikk jeg avslag selv om jeg tjener mindre enn den summen du skriver er tre måneder siden jeg søkte sist, så nei jeg søker ikke en gang til for å få nok ett avslag for det er så ned slående.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

        1. Skjønner. Høres urimelig ut, men systemet fungerer ikke alltid. Klem til deg og.

          Ps. Fortsett med å skrive om det du vil på bloggen din. Derfor jeg liker å lese den!

          1. Jeg skal fortsette som jeg pleier, koselig og høre at du liker og lese bloggen min. Ja det systemet fungerer ikke bestandig.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. taket for bostøtte er 27000 pr mnd,så søk igjen,gå på nav og få de til å hjelpe deg,hvis husvære ditt kommer innunder reglene,søk på det du har rett på,klem fra meg

      1. Ok er taket for bostøtte så høyt, skal prøve og søke en gang til for jeg ligger langt under den summen pr. mnd. Jeg veit heller ikke om mitt husvære er innunder reglene, ja men jeg skal prøve å søke.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Orker ikke å ta det innover meg med krig og elendighet. Har den maten jeg trenger og kjøpte ei ostekake fra billigdisken.
      Var på sykehuset og målte bentettheten. En god del blodprøver etterpå. Vært lite på blogger i det siste. Skal se Kompaniet L og Farmen. Tenk så stille han Benjamin ble der inne i går. Tror Lasse ble kjempesur. Klem til deg fra meg

      1. Nei ikke jeg heller men nå begynner det å bli nære. Mat har jeg og handler en gang i uka og det får holde for min del.

        Å du var på sykehuset i dag håper alt er bra med deg, jeg skal også se kompani Lauritsen og farmen i kveld også. Ja han Benjamin var veldig stille i går, Lasse ble veldig sur da de utfordrerne kom inn igjen.

        Ønsker deg en fin og rolig ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. jeg skrev en kommentar til deg med feil tall,beklager,tallet var minstepensjon for ung ufør,så det tallet du fikk av ei Anna er nok korrekt,vil bare du skal få det du har krav på,klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg