Good morning på en mandagsmorgen.

 

 

 

Nå er dagen godt i gang for min del, nå har jeg lest de bloggene som jeg pleier på morgenen å drukket kaffe og kost meg. Det har vært en stille morgen noe som ikke er hverdagslig her, for på morgenen her så pleier det å være et svare leven men ikke i dag for den personen som pleier å bråke er ikke hjemme her er det høst ferie nå så da er den personen borte.

 

Nå skal jeg og Elvis gutten snart ut og gå morgenturen vår og det er alltid koselig, det og gå på tur er sunt både for kropp og sjel da får i alle fall jeg luftet tankene mine ut med de som kverner rundt i hodet akkurat nå og inn med noen andre så kanskje dette blir en bra dag også.

 

Dere får ha en god mandags formiddag alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg