Good morning, her startet det med og plukke hundeskitt.

 

 

 

Nå er en ny dag startet og den startet med og plukke opp litt hundeskitt inne, sånn går det når men tar av seg hørselen før en går å legger seg. Da hører en ikke denne lille karen om natta men jeg kan ikke ha på disse små apperatene om natten.

 

For de faller lett ut om natten og havner da i sengetøyet, kan da fort bli med i klesvasken og det tåler dem ikke. Og da blir det fort dyrt for man må da betale dem selv hvis det skjer. Så de blir tatt ut om kvelden før jeg legger meg.

 

Det er første gangen at lille Elvis gutten skiter inne så jeg bare plukket opp og vasket der han hadde gjort det, og det er lenge siden han hadde gjort det men jeg gikk en tur ut med han så han fikk gjort seg ferdig.

 

Vi skal snart ut på morgentur nå det er en god start på dagen og gå en fin morgentur i naturen og se på alle de fine fargene som er ute nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg