Godt nytt år mitt startet brutalt, akkurat kommet hjem fra sykehuset nå.

 

 

 

Godt nytt år alle sammen jeg hadde tenkt å skrive dette i går så det ble postet rett over nyåret, men da jeg var ute å tittet på fyrverkeriet og tok bilder så var det utrolig mørkt så jeg så ikke at det var veldig glatt der jeg gikk da jeg skulle inn igjen.

 

Og dermed så tok jeg ett kraftig svalestup og gikk totalt på tryne, ble en stor Donald kul i panna, og som ikke det var nok så brakk jeg venstre håndledd så det ble en tur på legevakta og direkte til røntgen og videre til gipsing og tilbake til røntgen. For de måtte ta nye bilder etter å ha dradd det bruddet på plass, skal inn igjen om en uke for nye bilder å kanskje det blir operasjon hvis det har glidd tilbake i feilstilling.

 

Jeg skal i alle fall se å få spart til piggsko, for det er ikke trygt i ført joggesko.

 

Så dette ble en brutal start på det nye året det var i alle fall en vond start kjenner jeg, så nå vill jeg ønske dere ett riktig godt år.

 

Lag dere en kjempefin dag jeg skal pleie meg selv i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

42 kommentarer
      1. Å tusen takk for det blir nok bra til slutt når det er grodd.

        Ja det var veldig uflaks for det gikk helt fint da jeg gikk ned, men på tur opp igjen på gårdsplassen gikk det ikke fint var vondt som ett lite helvete for å si det pent.

        Ja piggsko er nok veldig smart men det blir det ikke enda for det er dyrt, men det blir nok turer på meg uten dem også for ut må jeg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk og godt nyttår til deg og dine også.

        Håndleddet kjennes godt nå vondt skal vondt fordrive har jeg hørt og lært, kan hende det blir operasjon neste uke det får jeg høre om etter kontrollen før helgen igjen eller neste mandag.

        Takk for det blir nok bedre når det er grodd får jeg håpe og tro.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Herregud! Godt det ikke gikk verre, selv om det er ille nok! Ønsker det god bedring og et riktig godt nytt år (håper fortsettelsen blir bedre enn starten) ♥️

      1. Jeg bannet høyt i det jeg landet for jeg forsto hva som hadde skjedd, for det var en smerte som jeg ikke hadde kjent før.

        Takk så mye og jeg ønsker deg ett kjempegodt nyttår, ja jeg håper da inderlig at fortsettelsen blir mye bedre enn det startet-

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var vist mulig for å si det sånn, kjenner det godt nå at det er noe som er gjort.

        Takker så mye.

        Det håper jeg også at året 2023 blir bedre etter hvert for ellers blir dette året bare plagsomt for min del, ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. God Nytt år 🥳
      Huff det var en brutal start på det nye året. Det er jo nesten håpløst å gå ut nå uten pigger eller piggsko. Jeg har bare pigger som festes under helene på skoene, men jammen reddet de meg fra knall og fall i går. Ønsker deg masse god bedring, og håper at dagen i dag ikke blir så ille, klem 🤗

      1. Ja det var en veldig hard og brutal start på det nye året, ja det er skummelt å gå ut uten pigger/piggsko. Jeg klarer ikke å feste dem nå, og det er litt sent nå som skaden alt er skjedd bra at du ikke ramlet i går.

        Tusen takk, akkurat nå så har jeg måttet dytte i meg 2 paracet for fy så vondt dette er.

        Ønsker deg ett kjempe fint og godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du som går så mye tur trenger skikkelige piggsko. Det er ingen luksus men faktisk helt nødvendig. Kjøp noen i Gore-Tex som tåler mye fuktighet og er skikkelig foret.

      God bedring – det går nok bra!

      1. Ja det skal jeg for som du sier så er det ikke luksus, må bare få spart opp noen kroner først og det kan ta en stund.

        Tusen takk og ja det går nok bra til slutt selv om det ikke kjennes sånn ut nå.

        Ønsker deg ett godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var litt dumt dette og ikke minst vondt det var en brutal start på det nye året. Tusen takk og det blir nok bra til slutt, så da håper jeg resten av året blir mye bedre enn starten ble.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    4. Uff, det var leit 🙁 Det går vel å kjøpe brodder også? Kanskje ikke så dyrt? Jeg vet ikke. Jeg har sko med godt gripetak, så ikke fått meg brodder ennå. God bedring.

      1. Det er både leit og vondt men det blir nok bra til slutt. Ja brodder ja det er jo billigere men jeg har trøbbel med å klare å feste dem nå, med bare en hånd som fungerer har mer enn nok med å få på og av meg klærne. Tusen takk det må jo bli bra om noen dager skal ha fem til åtte uker i gips hvis det ikke blir operasjon etter en ukes kontrollen.

        Ønsker deg ett godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    5. Uff da, ikke noen god start på det nye året! Håper på at det snart blir bedre, men det er nok ganske tungvint når den ene armen er gipset, går jeg ut fra.

      1. En veldig dårlig start på året for alt blir så tungvint med den gipsa armen for den er i veien uansett hva jeg skal gjøre, men det blir bedre etter hvert som bruddet gror.

        Ønsker deg en fin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    6. Fy farao, for en start på det nye året. God bedring og godt nyttår, håper 2023 vil bli bedre. Piggsko måtte jeg kjøpe og de kosta 1300 kr, kanskje de kommer på salg? Tenkte å skaffe meg gåstaver så vil jeg føle meg tryggere. Er redd for å falle siden jeg er beinskjør i tillegg. Takler ikke et beinbrudd siden jeg brakk armen i fjor. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var en vond og brutal den starten på året, så nå må det bare bli bedre håper jeg.

        Å gud for en pris men må man så må man, må spare en måned eller en og en halv måned ja det sulle jeg håpe at de kommer på salg. Jeg sier bare vær på den sikre siden så man slipper både arm og beinbrudd.

        Ønsker deg ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

      1. Smertene er litt for kraftige nå for kunne se om det kan bli bedre en dag, takk for de gode tankene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    7. Godt nytt år. Det var en kjedelig start på det nye året. Kjøp deg brodder inntil du går kjøpt deg piggsko. De broddene som går under hele skoen de er bra de også. De koster heller ikke så mye så ville kjøpt meg det, det er livsfarlig å gå uten nå.
      God bedring.

      1. Ja det er en kjedelig start på det nye året, kanskje jeg skal kjøpe meg brodder først så piggsko. Ja det er livsfarlig å bevege seg ute uten brodder det fikk jeg smertelig erfare i natt,

        Tusen takk blir nok bra til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    8. Brodder er tingen. Jeg går ofte med hund og hest, og bytter rundt på brodder etter som hvor kaldt det er. Får dem over de største og varmeste støvlene jeg har. Pleier ta dem på støvlene inne. Så når jeg kommer til dørmatten ut, er det bare å ta på støvler. Koster fra ca 100 på Biltema. Billigere enn piggsko. Bare ett forslag.

      1. Har hatt mange brodde par men mistet dem mens jeg er ute og går tur, vi har ikke biltema lenger men jeg skal sjekke priser litt rundt for uten brodder/piggsko skal ikke jeg ut på tur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

    9. Uff da, så uheldig. Men god bedring og et godt nytt år ønsker jeg deg Aud Marit! Koselig å følge deg, men nå må du ta det med ro da! Godbedringklem

      1. Ja dette var ett uhell og det blir jo bra til slutt, tusen takk både for god bedring og ett godt nyttår.

        Jeg skal ta det med ro og slappe av på sofaen har ikke sovet på ett døgn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    10. Huff, det var en dårlig start på det nye året. Jeg føler virkelig med deg.
      Ikke gru deg for om det blir operasjon. Resultatet blir ofte vel så bra med litt titan og en flink ortoped.
      På Sports Outlet (Stasjonsbakken 4) har de gode piggsko til 750 kroner. Ja, det er masse penger, men det er likevel noe av det rimeligste innen den typen. Jeg har de og bruker de nå på tredje sesongen. Og jeg bruker piggstøvlene mine MYE.
      God bedring!

      1. Ja det var en veldig dårlig start på året, nå er det bare å håpe og tro at året blir bedre. Jeg gruer meg ikke til hva de skal gjøre under operasjonen det er selve operasjonen.

        Å den butikken har jeg glemt å skrive på listen over den varen som er piggsko og priser så tusen takk, ja det er mye penger men en billig forsikring.

        Tusen takk dette blir bra etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    11. Uffda. Så uheldig du var.
      Med det føret som er nå, er nok piggsko det tryggeste.
      Ikke greit å brekke håndleddet. Man blir litt hjelpesløst da.
      Jeg har brekt litt av hvert. Begge håndledda ved forskjellige fall. Og høyre ankel for 17 år siden.
      Ønsker deg god og snarlig bedring.

      1. Ja det var uheldig å brekke håndleddet og så vondt det er og så hjelpeløs jeg føler meg, får ikke åpnet syltetøy glasset mitt eller lokket på kaffe glasset pokker ta hvor vanskelig alt blir når den ene armen ikke kan brukes.

        Det ønsker jeg også snarlig bedring for dette er vondt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ett godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    12. Huff, så uheldig du har vært. Jeg føler med deg. Jeg snublet (med piggsko) i november og fikk brudd i albuen. Er ikke operert – ennå. Har fremdeles mye vondt.

      Jeg ønsker deg masse god bedring og jeg håper du ikke blir så mye plaget.

      1. Ja veldig uheldig og det er ikke blitt noe bedre strødd her ute så jeg tørr ikke gå til postkassa en gang og ikke til butikken heller, må jo bli gjort noe med det etter hvert får jeg håpe.

        Det er helt forferdelige smerter, det å smøre seg mat er jo nesten en heldags jobb.

        Har min dypeste medfølelse med deg og den albuen din, så jeg takker for god bedrings hilsen og det samme til deg.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    13. Å nei, så ille – det er jo så innmari rotteglatt overalt! Håper du ikke har altfor vondt og at det leger seg raskt! Godt nytt år og god bedring! Klem <3

      1. Ja at det er glatt det skal jeg hilse å si, og her på gårdsplassen som vi betaler for at han som måker skal også strø noe han gjorde mens det regnet så den sanden ligger under isen så det hjelper ikke stort.
        Smertene er ubeskrivelig vondt men det må da bli bedre snart for det er ikke til å holde ut.

        Tusen takk ønsker deg ett riktig godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    14. Godt nytt år Aud Marit. Men så trasig start på året du har fått.Men du som er så mye ute burde jo ha fått deg skikkelig fottøy. Ser flere anbefaler deg pigger og det kan dem sikkert hjelpe deg med og sette på for deg i butikken . Håper du får litt god søvn i natt ..sikkert ikke lett når det er vondt. Men ønsker deg riktig god bedring og ta vare på deg selv nå. God klem til deg.😊

      1. GODT NYTTÅR.

        Ja jeg er mye ute på tur går stortsett i joggesko, ja jeg trenger piggsko har hørt at det finnes å få kjøpt.

        Nattesøvn har det vært dårlig med 1 og en halvtime på ett døgn nå det er litt lite men det går greit.

        Takk og jeg skal ta vare på meg selv, blir noe handicapet når man har bare en arm å bruke.

        Klem fra meg til deg

    15. Huff, noe så grusomt. Ja, det er fort gjort om dagen, det er veldig glatt her på.Østlandet nå. Jeg håper det er noe som gror riktig sammen så du slipper operasjon.
      Ha en så fin dag som mulig, selv om jeg forstår du vil ha en del smerter framover.

      1. Ja det er veldig fort gjort, og det er veldig glatt. Jeg håper også at det gror rett så jeg ikke trenger operasjon, med den oddsen var lav for å si det sånn.

        Dagen til nå har jeg hatt så store smerter at jeg holdt på å fly på veggene her hjemme, fikk låne noen smertestillende av en nabo for jeg har ikke flere.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    16. Det var en max uflaks start på det nye året ja .
      Ønsker deg et godt nytt år uansett. Kanskje du har gjort unna uflaksen for hele året allerede.
      Masse god bedring.

      1. Ja det var max uflaks, får håpe jeg har gjort unna uflaksen min nå dette året. TAKK, ønsker deg ett riktig godt nytt år.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg