Godt nytt år. Jeg skal prøve å lage meg ett godt nytt år.

 

 

 

Ja så skriver vi 2024 og det skal bli ett år som jeg ikke veit hva bringer enda, for nå er det bare å omfavne det og hva det bringer.

 

Jeg skal ikke dvele med det gamle året som er gått for det bringer ikke noe godt med seg, så nå skal jeg bare se framover selv hvor vanskelig noen ganger det får dere bare leve med.

 

Skal leve litt enklere er noe jeg har bestemt meg for, det er jo en omstilling å leve på en enklere måte. Aldri be om hjelp om noen ting bare leve med det jeg har, er det ting jeg ikke har så har jeg det ikke sånn er det bare.

 

Det blir aldri brukt verken spleis eller noe annet, for å si det pent så er det veldig flaut å ha måttet be om hjelp.

 

Så hvis jeg skriver at jeg samler tomflasker for å spe på budsjettet så er ikke det for å tigge, er jo bare at jeg ikke har nok til litt mat til helgen ikke ett spørsmål om penger for har jeg ikke så få det bare gå.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Takk så mye. Det skal nok bli bra, det skal det bare.

        Her er det fortsatt noen som skytter opp raketter, var vist noen som ikke fikk opp sitt i går kveld og natt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg