Godt med rolige dager som i dag.

 

 

 

 

Dagen i dag har vært rolig men har da gjort noe i dag også, jeg har faktisk vært ute på tur langs elva her jeg bor og jeg er glad for den turstien som går langs den elva som heter Nummedals Lågen. En ting til med å gå tur på den veien er at man møter ikke ett menneske bare noen hester i enden av veien eller bare ender i dag så slapp jeg møte huggormen også, det var jammen godt det for det er noen kryp som jeg ikke finnes glad i men nå har de vel gått i dvale for vinteren håper jeg.

 

Ellers så har jeg sett på sport på tv, og nå er det snart uke finale i farmen som jeg har døpt om til farmen gårds barnehage ikke noe vondt om det programmet for det er jo ett eventyr, men så har de vært så utrolig barnslige noen av deltakerne så derav navnet jeg har gitt programmet.

 

For meg har det vært en deilig søndag.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Å tusen takk for at du syntes var fint, ja det er vakre farger rundt om nå og på bakken for de bladene faller av. Ja det er ett fredfullt og deilig å gå tur der, er også borti mellom den veien som jeg bader både sommer som vinter så lenge det ikke er is på elva da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg