Godt det snart er mandag, for da slipper jeg å sitte helt alene.

 

 

 

Jeg er en slik person som hater helger og helligdager for da blir ensomheten enormt synlig for min del, kan jo ikke fly ned dørene til folk i helgene og på helligdager da sitter jeg igjen helt alene. Men det er jo slik livet er for noen meg iberegnet, men det er jo noe jeg og andre bare må lære å leve med for min del så er det slik mitt liv kommer til å være til jeg ikke er lenger.

 

Men i morgen så er det heldigvis mandag å da er det i det minste folk å se når jeg er ute å går tur i byen, selv om jeg er den som går rundt som en ensom ulv som går rundt å ser på alle menneskene som er ute i gatene i farten til jobb eller skal på senteret å handle. Men det er iallefall noen å se og da er jeg bare ensom i sinnet å er i ett fellesskap blant de som er ute i gatene.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Går alene hele tiden jeg også..<3 og jeg finner også selskap i å titte på folk og sånn når byen og butikker er åpne. Vi er ganske like der. God klem fra meg..

      1. Ja der er vi vist veldig like der, jeg sitter mye på en av byens mange benker å ser på folk som stresser fra den ene butikken til den andre.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg kan ikke være med deg på tur, men jeg har i alle fall sendt deg telefonnummeret mitt. Det var noe med en adresse, en altamann og en bok, var det ikke? 😉

      1. Det forstår jeg godt er vel litt lange avstander der. Jeg har sendt deg adressen min nå, jeg turte ikke å gjøre det for da ville jeg følt at jeg var for pågående og slik ville jeg ikke blitt sett på.

        Jo det var en altamann som skrev det og en bok og adresse.

    3. Synd at jeg bor langt unna skulle gjerne ha gått tur med deg. Pleier å gå tur noen ganger alene, men om vinteren trener jeg gratis to ganger i uken sammen med andre her hvor jeg bor. Spørs hvordan det blir med viruset og om den sprer seg.
      Håper du finner brett på Clas Ohlson.
      Jeg skal dra bort noen dager og kan kun bruke mobilnett. Men ønsker deg en fin dag, og en god klem i fra nord.

      1. Jeg går alltid tur alene jeg, går alltid ned til byen en tur for å se på alle menneskene der nede. Har ei venninne som jeg pleier å gå til, så jeg har da en gang i blant selskap men jeg kan jo ikke fly ned døra hennes heller går til henne bare når hun ringer.

        Får håpe det viruset ikke sprer seg mer nå da, for da blir det jo kjedelig.
        Skal innom han Clas Ohlson i dag og se.

        God tur til deg , ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg