Godt det er mandag i morgen, da får jeg handlet litt igjen.

 

 

 

 

Nå som påsken er over så får jeg penger på mandager igjen det har vært litt utenom det vanlige en stund, jeg ønsket selv å prøve det å få penger to ganger i måneden men nå skal jeg tilbake med hver mandag igjen.

 

Så i morgen kan jeg handle inn litt mat igjen så det skal bli godt, skulle ønske det var som det pleier så man kan gå på de aktivitetene som jeg ønsker å gjøre.

 

Men når det ble som det ble så må man jo omstille seg men det er ikke enkelt når man må sitte alene, men jeg skal ikke bli storforlangende for det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det.

 

Skulle bare ønske at jeg kunne få gått til psykologen igjen men nei da det skjer ikke, å gå til legen er ikke enkelt for det må taes over telefon og med min hørsel så er det faen ikke enkelt å ta lege besøket over telefon.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg