Godt at denne helgen snart er over.

Reklame | Blivakker.

 

 

 

 

Har nå vært på en tur i byen i dag også fant noen tomflasker, jeg pleier å si 2 kroner her og 2 kroner det ja en liten bekk ender som oftest ut i en stor dam og det stemmer som oftest.

 

Og så begynte det og regne igjen men det får ikke jeg gjort noe med, været får vi ta som det er mer får vi ikke gjort.

 

Denne helgen har det vært lang og kjedelig trist vær har det vært også, jeg er og blir mer glad i hverdager enn helger sånn er det bare.

 

Legger også ved noe reklame nederst i innlegget, ja det er også litt sånn alle monner drar.

 

De to første tingene jeg reklamerer for er behandling og bevaring av farget hår, den nummer 2 er fuktgivende og behandling for farget hår nummer en er også det.

 

Nummer 3 og 4 er øyenskygge og en lipgloss i den rekkefølgen jeg syntes de øyenskyggene er fine farger, ta en titt kanskje det er noe som passer for deg jeg likte de fargene veldig godt.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Makeup Revolution//Four Reasons//RMS Beauty//Four Reasons

4 kommentarer
    1. God søndag til deg. Ja, jeg liker best hverdager altså. Koser meg mest da, søndager er kjedelige.
      Skal klikke inn på jeg vettu…
      Prøv å nyt søndagen, titter litt inn på blogg her jeg og skal finne en serie etterpå.
      Klem til deg.

      1. Jeg har sett en del på sporten jeg da, er jo helt på hue sportsinteressert da blir det en del av det. Ja søndager er veldig kjedelige liker best hverdager.

        Takk for at du klikket inn på.

        Jeg skal nyte søndagen ved å se på tv, og som deg titte innom noen blogger.

        Lag deg en fin søndags ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja vi er nok mange som liker hverdagene bedre enn helgene, her har det regnet i hele dag mer eller mindre og mørke skyer truer i horisonten med litt blått innimellom.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg