Godt at denne dagen snart er ferdig, er så rart at det er sånn noen dager.

 

 

 

 

I dag så har det vært en tung dag, sov ikke så godt i natt så det har vært en hard dag. Så i dag har jeg brukt dagen til hjelp til å lade batteriene, jeg regner med at det er flere som har har hatt slike dager. Ja dørstokk mila har vært lang i dag cirka tre ganger så lang som den pleier, har ikke vært utenfor døra i dag jeg orker ikke å møte folk når jeg har en slik dag som i dag. Jeg føler meg helt ubrukelig til alt, det eneste jeg veit er at jeg har fått endel innlegg ut av det å ha en dårlig dag som noen vil kalle det. For meg så er det ingen dårlig dag men at tanker og følelser er ødeleggende for meg både i går kveld og natt, og det ødelegger hele denne dagen får håpe at det blir en bedre dag i morgen enn i dag. Det må det slik at jeg får handlet litt inn i morgen for det er stort sett helt tomt i skuffer og skap igjen, men det er helt normalt på en søndag for jeg handler inn bare en gang i uken og det er på mandag morgen for da har jeg fått inn noen kroner som jeg kan handle for.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg