Godmorgen tror jeg da nå er det skirenn på NRK.

 

 

Nå har jeg sittet å lest noen blogger og svart på noen kommentarer, kost meg med litt frokost og er nå godt inne i min andre kopp kaffe. Å da fant jeg ut at jeg kanskje skulle skrive en liten oppdatering til dere. Våknet i dag tidlig til lett snø og 5 kuldegrader, er jo de ti første kuldegradene som er kaldest for da er vi ikke vant til at det er kaldt. Skal det være vinter så skal det være snø og kaldt, men de siste vintrene så har ikke det vært vinter. Da kommer det snø masse snø men så kommer mildværet og det blir bare is å hålke masse hålke, men akkurat det er vi vel skyld i selv når det gjelder klima endringene vi har i hele verden ikke bare Norge. Det har vi ødelagt selv over tid vi mennesker, selv om det er noen som mener at klimaendringene ikke er menneskeskapt men det mener jeg da.

 

Skal se på skirenn å så skal jeg ut en liten tur veit ikke hvor jeg skal, håper venninnen min ringer å er selskapssyk som hun pleier for ellers blir denne dagen utrolig lang. Men jeg er vant til å være alene så det får bare være, for det pleier jeg å være så en må jo bare lære seg å leve med det med eller uten korona.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei.
      Oi e det snø og minus.
      Her i Bodø er det nu + 7 knall rød/gul himmel.
      Ikke e snø flekk.
      Vi er ute å fisker .Fått mye bra stor sei og noen store torker.
      Ha en fin lørdag.
      Klem

      1. Ja det snødde litt på morgenen her og var godt over 8 minus.

        Så fint vær det hørtes ut som du har hatt et nydelig vær.
        Så bra at dere fikk godt med fisk med fin størrelse både sei og torsk.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ikke aner jeg om det er skirenn eller håndball. Passet lille frøkna i mange,mange timer. Kjenner også at jeg er dønn sliten. Laget middag da jeg kom hjem, og no sitter jeg med kaffekoppen å lengter etter sofa. Håper din dag har vært bra. Klem til deg i fra meg,

      1. Jo da det har vært vintersport i hele dag, det var jammen godt for da gikk denne dagen fort også. Var hos venninnen min til en kaffekopp og var å handlet litt for henne.

        Det å være dønn sliten er vel litt godt også for da får en kanskje en god natts søvn.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg