Godmorgen ny dag nye muligheter.

 

 

 

Så var en ny dag startet har  ingen planer for dagen, jo jeg har en plan ta det som det kommer, kommer det en mulighet til å få en fin dag så skal jeg gripe den med begge hender å gjøre så mye ut av den som mulig.

 

Jeg startet dagen som jeg alltid gjør med å lese noen blogger, med en rykende varm kopp kaffe det er en myk og fin start på dagen. Det som er fint med denne dagen er at den står helt ubrukt og fin å venter på meg, å så er det ikke to sifra minus grader ute det er faktisk bare -5 grader i dag så da kan en ta på seg litt ytterklær og ett par sko å gå seg en lengre tur vis en ønsker det.

 

Jeg skal i allefall ut å gå meg en tur i guds frie natur, for der kan en være som man er man behøver ikke ta seg sammen hele tiden. For det er noe en gjør nok av dag ut og dag inn, man blir jo helt utslitt av å måtte ta seg sammen naturen lar deg gå i fred trærne bryr seg ikke om du ikke har den beste dagen i ditt liv eller ikke.

 

 

Nå er det bare å vente å se hva som skjer i dag, det kommer i ett senere innlegg på slutten av dagen så får en se hva den har som har blitt gjort eller ikke gjort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg