Godmorgen Norge er på skjermen, ser på kokkejævel lager mat.

 

 

 

Ja i dag ser jeg på tv og ser på god morgen Norge, og der er Kokkejævel med Wenche på kjøkkenet og lager mat. Han lager reinkjøtt med kastanjesaus det høres veldig godt ut, akkurat i dag skulle jeg ønsker meg akkurat den maten for reinsdyrkjøtt er utrolig godt.

 

Kjærest var også med det var koselig og høre på henne også, får bare si at han har funnet seg en utrolig god dame.

 

Håper han drar med seg i allefall en pris i kveld for det unner jeg han virkelig, for han har en utrolig god blogg han er en av dem jeg leser hver dag.

 

Ønsker også at mammapåhjul får en pris også for den bloggen har mang en gang fått meg til å tenke hva har jeg og klage på, for tenk deg at du plutselig sitter der og faktisk er den som må ha hjelp til mye av det som for oss er en selvfølge som å kunne knyte på seg et par sko og gå ut når du ønsker.

Akkurat det er ikke en selvfølge for noen, og så har du dem som tror at du må spørre de som er med hva hun/han vil ha og spise det menneske kan svare selv det kan ta litt lenger tid men la han/hun få snakke selv uten og svare for han/hun.

 

Tenk om det hadde vært deg hva hadde du følt da?

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg