Godmorgen morgenstund er gull i grunn, tror jeg da.

 

 

 

Det er fredag og jeg har sittet og lest noen blogger som jeg pleier, men det gikk fort i dag skjønner at det snart er ferie på folk. Så med det så ønsker jeg alle en riktig god ferie til de som starter den til uka, ferie har jeg ikke hatt på flere år så det husker jeg ikke hvordan er.

 

Som uføretrygdet så går alle dager likt er ikke mye forandring i hverdagen, bare de dagene som jeg har samvær med guttene mine. Ja og til jul for da har jeg bestemt meg at jeg skal ta julen tilbake inn i mitt liv, selv om jeg er tvungen til å feire den alene slik er det blitt bare alle som jeg feiret med før finnes ikke på denne jorden lenger de er døde alle sammen. Men det er jo livets gang sånn er det bare, men hvorfor ikke kose seg når man kan tenker jeg da.

 

Har allerede begynt å skrive handleliste til mandagen, er ikke mye jeg trenger så det har gått fort til nå er bare to ting jeg trenger så det blir en billig handletur på mandagen haha håper det holder seg slik også.

 

Har ikke tenkt til å skrive så mye mer enn dette nå, skal snart ut å gå tur da tar jeg med meg en bærepose som jeg pleier for det kan jo ligge noen tomflasker på min vei og de skal ikke få ligge i fred for meg. Gleder meg til den 7 juli til den 10 juli for da er det mye flasker å finne å de skal jeg ta med meg, så får en start kapital til reisekassa når jeg får råd til å ta turen nord i landet for det skal jeg en gang.

 

Plutselig en dag skriver jeg ett innlegg om at jeg drar på ferie også, det hadde vært gøy da og kanskje treffe noen av mine lesere der høyt oppe i nord.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg