Godmorgen brr det er kaldt og godt.

 

Bildet er fra i fjor vinter.

 

Ny dag med mange nye muligheter, jeg startet dagen slik som jeg pleier lese blogger og drikke rykende varm kaffe og spise litt.

 

For meg er det en god og avslappende måte og starte dagen, kan ikke hoppe rett ut av senga og starte dagen for det er kroppen min for stiv og vond til å gjøre her er det og ha en sakte start det beste.

 

Nå skal vi snart ut og gå en morgentur i god kald vinter temperatur det er sol og -9,1 det blir en fortryllende og kald tur, men det er jo bare å kle seg godt og være i bevegelse det er sundt både for kropp og skjel. Har jo en som må ut for å komme seg på do så det er deilig og gå en lang og fin morgentur i byen og der er det jo lite folk ute. Kanskje noen som ikke har skjønt at butikkene er stengt i dag også men det er de fleste så takk gud for det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Her hos meg er det sol og rundt 3 pluss grader, men ingen snø. Det var glatt på morgenturen med vofsen,så frosten ligger på bakken. Håper du får en fin dag😀God klem fra vestlandet😘

      1. Ja jeg får nok en fin dag, dagen blir ikke bedre enn det jeg lager den til selv. Vi har snø litt i alle fall ja frosten ligger nok i bakken.

        Kommer en god klem fra meg og Elvis til deg og vofsen og dine fra Kongsberg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg