God natt er det vel på tide å si etter en fin dag.

 

 

 

Ja det har faktisk vært en fantastisk fin regnværsdag, deilig med litt regn når det har vært så mange fine varme dager. Er nå så sliten og trøtt så det er nok best å finne senga her i gården, sånn at jeg kan stå opp i morgen også så jeg får meg en tur før jeg skal sette på vaskemaskinen i morgen klokken 13.00.

 

Akkurat nå sitter jeg å ser på fotball som gikk før i dag, fikk det ikke med meg da for da var jeg ute på tur som jeg akkurat sa var så deilig grunnet regnet. Er sikkert noen som syntes det var synd med regnværet akkurat i dag, som det var lørdag og fridag for mange gjør ikke meg noe for jeg har mye fritid hver eneste dag så det var faktiskveldig deilig.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg