God morgen til dere alle, det er ikke mye som skjer.

 

 

 

Jeg her akkurat startet dagen med en kopp kaffe så har jeg lest noen blogger, er litt vanskelig å komme seg opp om morgenen nå om dagen. Er jo ingenting å foreta seg annet enn å vaske hus, oppvask og klesvask, får jo skrevet en del blogginnlegg da men i går var det en del problemer med å få dem på forsiden av blogg.no men jeg skrev og postet uansett jeg da. Er jo ikke min feil at de hadde problemer når jeg skulle skrive å poste, jeg gjorde som jeg pleier det kommer jeg til å gjøre i dag også for da er det jo kanskje noe som finner innleggene selv om de ikke kommer på forsiden.

 

Jeg kom jo på topplista og da er det jo enklere for folk å finne bloggen også, så jeg retter en takk til alle som var innom å leste i går.

 

I dag får man se hva dagen bringer er jo ikke en ting av det jeg pleier å gjøre som er åpent, skulle ønske at alt blir som det pleier snart for dette er utrolig kjedelig. Føler jo at en er satt helt på sidelinjen av sitt eget liv, har ingen å prate med  ingen som bryr seg om hvordan jeg egentlig har det. Er jo bare ett nummer i folkeregisteret og det er en vond å ensom ting, så om jeg ikke er ute så er det heller ikke noen som legger merke til om jeg lever eller ikke skal det virkelig være sånn så er det helt greit for meg for jeg klarer meg jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg