God morgen, siste dag i oktober.

 

 

 

Det er lørdag og den siste dagen i oktober 2020, jeg startet denne dagen med å lese de bloggene jeg pleier å lese på morgenen. Har også spist litt frokost det ble knekkebrød fra wasa ja husmanns er min favoritt med gulost, jeg måtte også ha en kopp kaffe og nå er jeg kommet halvveis i kopp nummer 2 med kaffe. Det er noe jeg må ha for at jeg skal komme i gang med dagen, to tre kopper kaffe  og litt mat så er en klar for dagen. Har ingen planer for i dag tar det som det kommer, det eneste jeg veit er at jeg må holde bloggen oppdatert.

 

Skal også ut å gå en tur i dag sånn at dagen blir litt kortere, skal også pante alle flaskene jeg har funnet og tatt med hjem sånn at en kan starte på nytt med samlingen for neste måned. Må jo pante så man får plass til flere, ja jeg panter en gang i måneden for har ikke så stor bod å ha sekkene i får gå med tre først så får en ta en kveldstur med de tre siste. Det blir en del sekker på en måned, da har jeg tre igjen som jeg tar med på mandag eller i morgen for vi har jo en butikk som er oppe i morgen.

 

I morgen skal jeg lage en kjøreplan på hvor mange innlegg jeg skal skrive pr dag på bloggen og når på dagen de skal postes slik at jeg har en plan på det, sånn ca plan for meg selv sånn at jeg har noen klokkeslett som er spikra. Det er ikke noe som jeg pleier å gjøre, får ha det som ett prøve prosjekt til meg selv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God formiddag, lykke til med panting og nytt opplegg på bloggen. Høres fornuftig med litt plan. Noen (ikke deg) bare pøser ut en haug med innlegg pr dag og det er vanskelig å lese alle synes jeg. Da blir det bare rot!
      Lykke til og klem herfra…

      1. Jeg har nå vært og pantet alle seks sekkene med tomflasker, det nye opplegget startes fra og med i morgen. Jeg skal prøve å holde meg til max fire per dag, kan jo bli ett eller to mer hvis jeg har en dårlig dag for det er da jeg skriver mest og best.

        Ja det kan bli noe rot hvis man skriver for mange bare slenger ut noe for å ha noe nytt, men det er ikke alltid det er noe nytt eller interessant.

        Jeg var innom og trykte på klikk, klikken din alt du legger ut trykker jeg på.

        Ønsker deg en kjempe fin lørdagsettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ønsker deg en fin lørdag, vi får kose oss med skal vi danse i kveld, har hatt min favoritt siden første episode🤗skal ut og sette lys hos mine foreldre, og svigerforeldre, klem fra meg❤️

      1. Ja jeg skal se på skal vi danse i kveld jeg har også hatt min favoritt siden første episode. Jeg skal ut å sette lys på graven til mamma, fikk gratis gravlykt av begravelsesbyrået som er i bygget her jeg bor. Jeg gjør det i morgen jeg for nå orker jeg ikke ut igjen for å gå en mil tur retur.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg