God morgen, ny dag nye muligheter heter det vist.

 

 

 

Så var det en ny dag her i stua og solen skinner både ute og inne, har ingen planer for dagen tar det som det kommer. En ting er i allefall sikkert jeg skal ut en tur, ja som vanlig skal jeg ut og gå tur for dagen min er ikke startet hvis jeg ikke kommer meg ut på tur. Jo den er vel startet men det er ingen god dag hvis jeg ikke får gått meg en lang tur, veit ikke hvor jeg skal gå før jeg har startet slik det er med alt i mitt liv veit ikke hvordan dagen har vært før om kvelden. Sånn er det vel med de fleste av oss, så det er jo ikke noe som bare gjelder meg haha.

 

Blir nok ikke lange svippen av en tur for kroppen spiller ikke på lag med meg i dag, kan jo si den spiller litt surt i symfonien av hvordan været ute er for smertene er ganske så sterke i dag. Skal ikke sutre så mye mer om det nå for da er det vel noen som setter kaffen sin i halsen og det vil jeg ikke ha på meg, jeg veit jo at det er mange som har det verre enn meg da pleier jeg og si å tenke hva hjelper vel det meg haha.

 

Håper dere alle får en kjempefin lørdag, lag dere en fin dag alle mann.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg