God morgen, nei det er vel langt på dag nå.

 

 

 

Var tidlig på i dag men jeg skulle bare, her er det slik veldig ofte du har vel opplevd dette mer enn en gang selv også så det er ikke bare jeg som har det sånn får jeg håpe.

 

Skulle bare skrive handle liste til i morgen, det er litt av en jobb haha men det må til sånn er det bare. Må være organisert når du skal handle på morgenkvisten i morgen, har alltid med meg en liten handleliste når jeg skal i butikken sånn at det ikke blir med noe i kurven som jeg ikke trenger.

 

Så til i dag sånn at det kommer med også, frokosten ble inntatt klokken 07.30 med en rykende varm kopp kaffe. Kaffe må til om morgenen slik at jeg våkner på ett vis haha, er ikke så mye som skal til for å våkne her i gården selve frokosten var enkel og grei knekkebrød med ost og kaviar på.

 

Satt også å leste noen blogger sånn for å ha gjort det, svarte også på noen kommentarer som hadde kommet inn på egen blogg. Var ikke mye nytt å lese så tidlig på morgenen, er ikke så mye nye oppdateringer klokke 07.30 på morgenen sånn er det bare. Så da ble det noen nettavis nyheter i stede var ikke så mye nytt der heller, for det siste jeg leste klokken 03.00 i natt og til jeg leste igjen klokken 07.30 er jo begrenset hvor mye som kan skje på fire timer om natten.

 

Nå skal jeg gjøre meg klar til tur tror jeg da, er ikke så mye av det om dagen heller for å si det mildt enten er det for varmt til å lee seg ut eller så regner det ja norsk sommer på godt og vondt haha.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom for en titt og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så tidlig som 07:30 var jeg nok ikke våken enda, for denne Nattugla her sto først opp kl 9. Frokosten her i gården blir sjelden spist før ved 11 tiden, men en kopp kaffe derimot må jeg ha når jeg våkner. Greit å ha handlelisten klar til man skal ut å handle. Håper du får en fin søndag, klem 🤗

      1. Fant ut at etter nesten tre timer med å prøve og sovne igjen så ga jeg opp, det var bare å komme seg opp og starte dagen. Var veldig sulten for engang skyld skjer ikke ofte, frokost pleier ikke jeg heller før sånn rundt 10.00.

        Ja veldig greit med handleliste sånn at det ikke blir med mer enn det jeg skal ha, er fort gjort det er kjekt å ha opplegg.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg