God morgen nå er vel dagen godt i gang for mange av dere.

 

 

 

I disse tider så er det ikke mye å finne på jeg så disse små vakre blå blomstene i går på min tur, det er ett tydelig tegn på at våren er kommet og at verden går sin gang.

 

Jeg vil også rette en stor takk til to som gjorde at jeg kan gå å handle inn litt så jeg har noe mat i skapet ut uka, de to reddet alt for min del.

 

Nå skal jeg snart ut på tur igjen det er jo noe som gjør at jeg holder hjulene i gang, kan jo finne meg en fin plass ute i naturen nå som det er strålende sol å det begynner faktisk å bli gode temperaturer ute også er rundt 10+ grader ute nå. Kan ikke klage på det er jo bare å kle seg godt å komme seg ut den som kan, er fortsatt sunt med frisk luft for alle som kan gå ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg