God morgen nå er dagen i gang.

 

 

 

Ja nå er dagen godt i gang her i gården, jeg har lest noen blogger og fått i meg kaffen og knekkebrødet. Morgen tryne her eller, trøtt ja det er jeg men det går fort over når vi kommer ut på tur. Det er noe vi skal om ikke lenge, da kan man gå av seg stivheten og se om smertene blir lettere og bære med seg i dag.

 

Har lagt noen få planer for dagen, men neimen om jeg skriver dem ned her for da må jeg jo gjøre alt jeg har planlagt og det er det ikke sikkert jeg får gjort så da er det dumt og skrive dem ned.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg