God morgen men brr det er vist litt kaldt ute.

 

 

 

Jeg har nå sittet og lest noen blogger å kost meg med en rykende varm kopp kaffe, det er jammen godt og kunne sitte inne når det er -8 ute. Skal jo ut og gå tur i dag også skal en tur på nav og skrive under den nye forvaltningsavtalen min, blir 300 kroner mer i uken på meg  og da blir det mer og spare i uka. Men det er en ting som ikke er noe gøy er at jeg må være mer møysom på andre ting men det går bra, for jeg sitter nå å tenker at om en måned så må jeg kjøpe meg nye briller det kan dere lese i det innlegget som er under dette innlegget.

 

Og så har jeg en som skal konfirmeres i mai så jeg må jo spare så jeg kan gi han noen kroner også så dette faller nok inn i disse to spare målene, kan jo ta det opp med min forvalter i dag og høre om jeg kan få litt ekstra så jeg kan få gitt sønnen min litt til den store dagen. Veit ikke hva som er normalt å gi til en slik dag men litt skal han da få, han forstår nok at han ikke kan få det av meg som er normalt å gi.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg